FANDOM

Stallone

Dr LukiBrown (znany również jako Dr Stallone Jr, PinkPrincess, WS, Bandito, Bonifacy Brown) - jeden z czołowych przedstawicieli Dr Konnection, słynący z masakrowania głosowo wjazdami na psychikę, oraz szybkimi popołudniwymi punchami na gimbów, którzy podatni są na prowo po wyrwaniu kosy z przyry.

2012 Edytuj

W 2012 roku na początku swojej hejterskiej kariery został zauważony na konferencji przez Dr Wolfa i przyjęty do DRK po rekomendacji swojego eney z Las Colinas Dr Ikala. Jako młody hejter wyróżniał się rzadkim ale przemyślanym uderzeniem zwykle skutecznie gaszącym przeciwnika. Swój pierwszy i największy DRK Corner postawił na hejtkonfie podczas wojny z cwelziomkami wraz z Dr Wolfem, Dr Ikalem i Dr Shadowem (warto nadmienić iż Dr Kondziukson vel. gdzie piąty palec? okazał się hejterskim zerem w praniu).

2013 Edytuj

Przełom 2012/2013 upłynął dla Lukiego i DRK pod znakiem fejmu i easy winów z mgr, śmieje oraz innymi pomniejszymi grupami. Hegemonia na Skype potwierdzona była najlepszymi organizacjami na pay4game oraz członkami zarządu na devgówning powiązanymi z DRK a także filmy DR Konnection produkcji Dr Wolfa masakrujące zarząd maślakowni, moderatorów, Dajre, Volta, całe Groves, Grzana, Deagle i wielu innych. Z upływem czasu rosło znaczenie bardziej utalentowanych hejterów w DRK, w tym Lukiego na niekorzyść takich zer jak Dr Kondziuksona czy Devile. Ten drugi niedługo później zdradził DRK wystawiając Ikala na hejt na własnej konfie organizacji.

Doszło do pierwszych spin o cornery i FSa pomiędzy Ikalem i Lukim, a Wolfem. Co poskutkowało e-wycofaniem się Wolfa ze Skype i RolePlay na 4-5 miesięcy. Po powrocie nie był już tym samym hejterem z polotem i wkrótce zniknął nie logując do tej pory.

2014 Edytuj

Był to rok szczególny, bo z powrotem Nortenos na n4g w starej ekipie. Podbiło to fejm DRK, lajki i wyświetlenia w dissach tworzonych w DRK Studio Pikczers przez Ikala. Po odejściu Wolfa pozbyto się z DRK największego błazna w historii - Kondzia i ogarnięto 3-osobowy zarząd: Luki-Ikal-Shadow. Ten ostatni został później brutalnie zdissowany na youtube przez Ikala wygrywając beef bez podejścia ze strony Shadowa. Jednak Dierzy ostatecznie się pogodzili.

2015 Edytuj

Rok upływa luźno, czasem jakiś prawiczek wyskoczył z marnym prowo do DR, jednak skończył jak przystało na przegrywa. Luki uczestniczył już kilkudziesięciu hejt-konfach, wszystkich wygranych. Administrował na hrv i usadzał gimbaze jarającą się chief mopem blokując im postacie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki